سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدر مطلق
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 19393
کل یادداشتها ها : 15

نوشته شده در تاریخ 96/4/13 ساعت 10:52 ص توسط رضا وحیدی


چه نوع دستگاه کاشت مو برای افراد مناسب است؟

چه نوع دستگاه کاشت مو برای افراد مناسب است؟

چه نوع دستگاه کاشت مو برای افراد مناسب است؟

کاشت مو

چه نوع دستگاه کاشت مو برای افراد مناسب است؟ در حال حاضر 99 درصد از گروهای پیوند مو بعلت نداشتن تجربه و اخذ مدارک لازم و نداشتن تخصص در این زمینه و نبود دستگاهای پیشترفته و بروز نمی توانند تکنیک های جدید را در ایران بصورت سخت افزاری انجام دهند.

بلکه تنها از هولدرهای دستی (بردارنده فولیکول مو ((Fit) استفاده می‌کنند. بجا ماندن اسکار در پشت سر شخص با روش (Fut) که در نهایت باعث بجا ماندن حفرهای کاشته شده و تراکم کم موهای کاشته شده را شاهد هستیم. متاسفانه این امر را معمولاً تکنسین های تجربی انجام می دهند، و پزشکان فقط ناظر عمل پیوند مو می باشند.

اما در تکنیک ( SUT) که انجام این تکنیک توسط متخصصین پوست و مو را شاهد هستیم . درمرحله اول مهندسی، خط رویش شخص یا همان ( Hair line) است و بعد برداشت و پیوند آن با دستگاهای تمام اتوماتیک را می بینیم. که این خود کیفیت بالایی درخط رویش و تراکم بالای 14000تار مو در یک جلسه به بیمار می دهد.

در نهایت رضایت کامل بیمار و نزدیکان شخص را به دنبال دارد. متاسفانه تبلیغات زیادی در امر کاشت مو انجام شده است. که تعداد بسیاری از این مراکز تجربه لازم در این امر را نداشته و فاقدمتخصص، دستگاهای لازم، استریل و مجوزهای قانونی می باشند. شما عزیزان دقت زیادی در این مورد باید داشته باشید زیرا که برداشت غیر حرفه ای از بانک موهای شما ، جبران وانجام مجدد آن بسیار مشکل می باشد.

منبع: کاشت مو iranhair.net








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ